Versgeplukt maakt in opdracht van Woodwing de designs visuals voor de Woodwing SmartDPS website.
Vergelijkbare berichten
Westvast vastgoed huisstijl
Voor Westvast vastgoed realiseerde Versgeplukt een strak vormgegeven logo en huisstijl. In opdracht van Westvast Vastgoed werd er een logo…
KLM concept copy SRM Do-It weekend
Voor het Do-It weekend van de Marcom-B opleiding van SRM kreeg Versgeplukt de opdracht om in zeer korte tijd een…
Nederlands Bureau voor Toerisme NBTC
Versgeplukt ontwikkelde het concept en beeldtaal voor de meerjarige, internationale kustcampagne voor het NBTC Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen….
Kunstconnectie marketing 2.0
In opdracht van MarketingMonday maakte Versgeplukt, voor verschillende cases uit de leergang Kunstconnectie marketing 2.0, diverse kernconcepten en creatieve doorvertalingen….
Watersport campagne NBTC
Voor het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen (NBTC) heeft Versgeplukt (in samenwerking met i-knowhow) het concept en de realisatie…
Theatermarketing 2.0 – Bureau Promotie Podiumkunsten
In opdracht van Bureau Promotie Podiumkunsten BPP en MarketingMonday heeft Versgeplukt een aantal kernconcepten ontwikkeld voor vier uiteenlopende cases voor…