Lees verder
prewonen magazine
15
nov

Pré Wonen – communicatie, huisstijl, magazine, website

Communicatie Pré Wonen Pré Wonen heeft Versgeplukt uitgekozen voor het design van hun nieuwe verkoopwebsite en een restyle van het Pré Wonen personeelsmagazine ZIN!. Voor Pré…

Lees verder →

Lees verder
17
okt

Gastouderbureau Pollewop Beverwijk – logo, huisstijl, website

Versgeplukt Gastouderbureau Pollewop. Gastouderbureau Pollewop is een dynamisch bureau waar kwaliteit en individuele benadering centraal staan. www.gastouderbureaupollewop.nl

Lees verder →

Lees verder
08
okt

Whisky en Rum aan zee festival – website, huisstijl, communicatie

Slijterij & Wijnhuis "Zeewijck" - Versgeplukt maakte voor het Whisky en Rum aan zee festival de huisstijl, logo en website. www.whiskyenrumaanzee.nl

Lees verder →

Lees verder
08
okt

PARO heemskerk- huisstijl, website, beursstand

PARO Software & Engineering Versgeplukt heeft PARO volledig in een nieuw jasje gestoken. Na het ontwerp van een compleet nieuwe huisstijl en identiteit hebben we een…

Lees verder →

Lees verder

Lees verder
04
aug

Oxxio – campagnes zakelijke markt

In opdracht van JPGdance een aantal concepten gerealiseerd voor Oxxio zakelijk. Banners, drukwerk, animatie en webdesign.

Lees verder →

Lees verder
11
jan

Boogaard transport beverwijk – website, logo en huisstijl

Boogaard transport, kraanverhuur uit Beverwijk ontwerpte Versgeplukt een nieuw logo, huisstijl en bijbehorende boogaard website. Daarnaast realiseerde Versgeplukt de nieuwe wordpress website, bioscoop reclame en diverse…

Lees verder →

Lees verder
Van Leeuwen Vleesch
10
jan

van leeuwen vleesch – huisstijl, website, acties

Versgeplukt werkt ook voor de slager op de hoek! Nou ja... niet zo maar een slager. Als je bij van Leeuwen Vleesch een stuk vlees haalt…

Lees verder →

Lees verder
09
jan

Kunstconnectie marketing 2.0

In opdracht van MarketingMonday maakte Versgeplukt, voor verschillende cases uit de leergang Kunstconnectie marketing 2.0, diverse kernconcepten en creatieve doorvertalingen. Na een korte briefing werden er…

Lees verder →

Lees verder
09
jan

recreatie marketing 2.0 recron branding concept

In opdracht van MarketingMonday maakte Versgeplukt een viertal concepten en visuele kernconcepten voor de leergang recreatie marketing 2.0.

Lees verder →