Lees verder
prewonen magazine
15
nov

Pré Wonen – communicatie, huisstijl, magazine, website

Communicatie Pré Wonen Pré Wonen heeft Versgeplukt uitgekozen voor het design van hun nieuwe verkoopwebsite en een restyle van het Pré Wonen personeelsmagazine ZIN!. Voor Pré…

Lees verder →

Lees verder
17
okt

Gastouderbureau Pollewop Beverwijk – logo, huisstijl, website

Versgeplukt Gastouderbureau Pollewop. Gastouderbureau Pollewop is een dynamisch bureau waar kwaliteit en individuele benadering centraal staan. www.gastouderbureaupollewop.nl

Lees verder →

Lees verder

Lees verder
10
okt

Watersport campagne NBTC

Voor het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen (NBTC) heeft Versgeplukt (in samenwerking met i-knowhow) het concept en de realisatie op zich genomen voor de internationale…

Lees verder →

Lees verder
09
okt

Nederlands Bureau voor Toerisme NBTC

Versgeplukt ontwikkelde het concept en beeldtaal voor de meerjarige, internationale kustcampagne voor het NBTC Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen. Het concept is ontstaan tijdens een…

Lees verder →

Lees verder
08
okt

PARO heemskerk- huisstijl, website, beursstand

PARO Software & Engineering Versgeplukt heeft PARO volledig in een nieuw jasje gestoken. Na het ontwerp van een compleet nieuwe huisstijl en identiteit hebben we een…

Lees verder →

Lees verder
22
mrt

Ardoer webdesign en app

In opdracht van Synetic heeft Versgeplukt de eerste aanzet gemaakt voor het nieuwe Ardoer webdesign en app. Tevens het interaction design en de doorvertaling naar de…

Lees verder →

Lees verder
18
mrt

Mondygo.nl responsive webdesign haarlem

Versgeplukt maakte het Mondygo webdesign en diverse online uitingen. Een responsive website design voor homepage en vervolgpagina's. Keywords hierbij waren usability, branding/indentiteit en conversie. Mondygo is…

Lees verder →

Lees verder
09
jan

Kunstconnectie marketing 2.0

In opdracht van MarketingMonday maakte Versgeplukt, voor verschillende cases uit de leergang Kunstconnectie marketing 2.0, diverse kernconcepten en creatieve doorvertalingen. Na een korte briefing werden er…

Lees verder →

Lees verder
09
jan

recreatie marketing 2.0 recron branding concept

In opdracht van MarketingMonday maakte Versgeplukt een viertal concepten en visuele kernconcepten voor de leergang recreatie marketing 2.0.

Lees verder →