Lees verder
10
okt

Watersport campagne NBTC

Voor het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen (NBTC) heeft Versgeplukt (in samenwerking met i-knowhow) het concept en de realisatie op zich genomen voor de internationale…

Lees verder →

Lees verder
10
jan

Leergang Limburg

Voor de leergang Limburg heeft Versgeplukt een aantal creatieve kernconcepten ontwikkeld voor diverse cases.

Lees verder →

Lees verder
09
jan

recreatie marketing 2.0 recron branding concept

In opdracht van MarketingMonday maakte Versgeplukt een viertal concepten en visuele kernconcepten voor de leergang recreatie marketing 2.0.

Lees verder →

Lees verder
10
jun

MarketingMonday social media

In opdracht van MarketingMonday werd Versgeplukt gevraagd mee te denken voor het concept, copy, keyvisuals en brochure voor MarketingMonday Social Media Masterclasses SocialStart, SocialOne en SocialTwo.…

Lees verder →

Lees verder
10
jan

theatermarketing 2.0

Conceptontwikkeling en creatieve voorstellen voor diverse cases ten bate van de leergang Theatermarketing 2.0 in opdracht van MarketingMonday en Bureau Promotie Podiumkunsten. Opdracht: Ontwikkel een kernconcept…

Lees verder →