Category

social media campagne

Watersport campagne NBTC

By | apps, communicatie, concept en creatie, grafisch ontwerp, interaction design, online marketing Haarlem, portfolio, social media campagne

Voor het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen (NBTC) heeft Versgeplukt (in samenwerking met i-knowhow) het concept en de realisatie op zich genomen voor de internationale watersport campagne. Het NBTC zet met de Watersport campagne, ‘Nederland, waar het water je beweegt’, Nederland op de kaart als aantrekkelijke watersportbestemming voor iedereen: gevarieerd, betaalbaar, goed bereikbaar en veilig. Na de opstart in 2011, primair gericht op zichtbaarheid, ligt in 2012 de focus op interactie met de consumenten.

Doelstellingen:

    Positionering Nederlandse wateractiviteiten
    Meer verblijfbezoek op, in of onder het Nederlandse water
    Meer bestedingen

Het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC) is de organisatie die verantwoordelijk is voor de marketing van Nederland in binnen- en buitenland. Via de merken ‘Lekker weg in eigen land’ en ‘Holland’ zetten ze Nederland op de kaart als aantrekkelijke bestemming.

watersport.holland.com

MarketingMonday social media

By | apps, communicatie, concept en creatie, grafisch ontwerp, huisstijl en logo, online marketing Haarlem, portfolio, social media campagne | No Comments

In opdracht van MarketingMonday werd Versgeplukt gevraagd mee te denken voor het concept, copy, keyvisuals en brochure voor MarketingMonday Social Media Masterclasses SocialStart, SocialOne en SocialTwo. MarketingMonday is marketingbureau uit Amsterdam gespecialiseerd in het ontwikkelen van commerciële strategieën, nieuwe marketing en social media. Lees meer over de MarketingMonday social media masterclasses op http://www.marketingmonday.nl/masterclasses/

theatermarketing 2.0

By | communicatie, concept en creatie, grafisch ontwerp, huisstijl en logo, portfolio, social media campagne | No Comments

Conceptontwikkeling en creatieve voorstellen voor diverse cases ten bate van de leergang Theatermarketing 2.0 in opdracht van MarketingMonday en Bureau Promotie Podiumkunsten.

Opdracht:
Ontwikkel een kernconcept voor 5 verschillende cases
Per case een visuele en tekstuele doorvertaling
Voorstel huisstijl en logo
Presentatie aan 30 cursisten Theatermarketing 2.0