Voor byBar Events heeft Versgeplukt een nieuw logo en daarop aansluitende huisstijl ontworpen.

Vergelijkbare berichten

recreatie marketing 2.0 recron branding concept
In opdracht van MarketingMonday maakte Versgeplukt een viertal concepten en visuele kernconcepten voor de leergang recreatie marketing 2.0.

Leergang Limburg
Voor de leergang Limburg heeft Versgeplukt een aantal creatieve kernconcepten ontwikkeld voor diverse cases.

Prophia huisstijl en website
De vraag van Prophia aan Versgeplukt was het creëren van een nieuw logo en huisstijl dat strak, modern, vriendelijk en…

Woodwing SmartDPS webdesign
Versgeplukt maakt in opdracht van Woodwing de designs visuals voor de Woodwing SmartDPS website.

Theatermarketing 2.0 – Bureau Promotie Podiumkunsten
In opdracht van Bureau Promotie Podiumkunsten BPP en MarketingMonday heeft Versgeplukt een aantal kernconcepten ontwikkeld voor vier uiteenlopende cases voor…

Oxxio – campagnes zakelijke markt
In opdracht van JPGdance een aantal concepten gerealiseerd voor Oxxio zakelijk. Banners, drukwerk, animatie en webdesign.