In opdracht van Bureau Promotie Podiumkunsten BPP en MarketingMonday heeft Versgeplukt een aantal kernconcepten ontwikkeld voor vier uiteenlopende cases voor theatermarketing 2.0. Versgeplukt nam voor twee voorstellingen en twee landelijke generieke campagnes het concept, copy en design voor haar rekening. De concepten werden uiteindelijk gepresenteerd tijdens een bijeenkomst theatermarketing 2.0 in De Balie, Amsterdam.

Vergelijkbare berichten

theatermarketing 2.0
Conceptontwikkeling en creatieve voorstellen voor diverse cases ten bate van de leergang Theatermarketing 2.0 in opdracht van MarketingMonday en Bureau…

Bert van Vulpen makelaars en hypotheken
Voor Bert van Vulpen heeft Versgepukt een aantal campagnes ontwikkeld die inspelen op de actualiteiten. Maar ook de nieuwe aankoop…

TimGroep – huistijl, brochure, website haarlem
Nieuwe website en brochure voor de Timgroep

Watersport campagne NBTC
Voor het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen (NBTC) heeft Versgeplukt (in samenwerking met i-knowhow) het concept en de realisatie…

Kunstconnectie marketing 2.0
In opdracht van MarketingMonday maakte Versgeplukt, voor verschillende cases uit de leergang Kunstconnectie marketing 2.0, diverse kernconcepten en creatieve doorvertalingen….

Nutricia Zoetermeer omgevingscommunicatie WordPress website
In opdracht van Communicatiebureau Salmay realiseerde Versgeplukt het design en de website voor www.nutriciazoetermeer.nl. De website is onderdeel van de…