PARO Software & Engineering
Versgeplukt heeft PARO volledig in een nieuw jasje gestoken. Na het ontwerp van een compleet nieuwe huisstijl en identiteit hebben we een nieuwe website gerealiseerd. De responsive website is drietalig opgezet.
Versgeplukt heeft PARO volledig in een nieuw jasje gestoken. Na het ontwerp van een compleet nieuwe huisstijl en identiteit hebben we een nieuwe website gerealiseerd. De responsive website is drietalig opgezet.
Conceptontwikkeling en creatieve voorstellen voor diverse cases ten bate van de leergang Theatermarketing 2.0 in opdracht van MarketingMonday en Bureau…
Voor Westvast vastgoed realiseerde Versgeplukt een strak vormgegeven logo en huisstijl. In opdracht van Westvast Vastgoed werd er een logo…
Communicatie Pré Wonen Pré Wonen heeft Versgeplukt uitgekozen voor het design van hun nieuwe verkoopwebsite en een restyle van het…
In opdracht van Communicatiebureau Salmay realiseerde Versgeplukt het design en de website voor www.nutriciazoetermeer.nl. De website is onderdeel van de…
In opdracht van MarketingXperts heeft Versgeplukt de eerste concept- en designrichtingen opgezet voor de Mobigo huisstijl. Mobigo is een nieuwe…
In opdracht van MarketingMonday maakte Versgeplukt, voor verschillende cases uit de leergang Kunstconnectie marketing 2.0, diverse kernconcepten en creatieve doorvertalingen….