Versgeplukt werkt ook voor de slager op de hoek! Nou ja… niet zo maar een slager. Als je bij van Leeuwen Vleesch een stuk vlees haalt dan kom je zeker terug. En dat verdient dan weer een mooie huisstijl. Vergesplukt realiseerde het van Leeuwen Vleesch logo en huisstijl. Daarnaast posters, flyers en een feestfolder.
Vergelijkbare berichten
Bert van Vulpen makelaars en hypotheken
Voor Bert van Vulpen heeft Versgepukt een aantal campagnes ontwikkeld die inspelen op de actualiteiten. Maar ook de nieuwe aankoop…
Duthler
Voor Duthler mode heeft Versgeplukt de nieuwe corporate identity en huisstijl ontwikkeld. Aan de hand van het reeds ontwikkelde logo…
Leergang Limburg
Voor de leergang Limburg heeft Versgeplukt een aantal creatieve kernconcepten ontwikkeld voor diverse cases.
Prophia huisstijl en website
De vraag van Prophia aan Versgeplukt was het creëren van een nieuw logo en huisstijl dat strak, modern, vriendelijk en…
Nutricia Zoetermeer omgevingscommunicatie WordPress website
In opdracht van Communicatiebureau Salmay realiseerde Versgeplukt het design en de website voor www.nutriciazoetermeer.nl. De website is onderdeel van de…
TimGroep – huistijl, brochure, website haarlem
Nieuwe website en brochure voor de Timgroep