Voor de leergang Limburg heeft Versgeplukt een aantal creatieve kernconcepten ontwikkeld voor diverse cases.

Vergelijkbare berichten

Bert van Vulpen makelaars en hypotheken
Voor Bert van Vulpen heeft Versgepukt een aantal campagnes ontwikkeld die inspelen op de actualiteiten. Maar ook de nieuwe aankoop…

Prophia huisstijl en website
De vraag van Prophia aan Versgeplukt was het creëren van een nieuw logo en huisstijl dat strak, modern, vriendelijk en…

Nutricia Zoetermeer omgevingscommunicatie WordPress website
In opdracht van Communicatiebureau Salmay realiseerde Versgeplukt het design en de website voor www.nutriciazoetermeer.nl. De website is onderdeel van de…

Duthler
Voor Duthler mode heeft Versgeplukt de nieuwe corporate identity en huisstijl ontwikkeld. Aan de hand van het reeds ontwikkelde logo…

theatermarketing 2.0
Conceptontwikkeling en creatieve voorstellen voor diverse cases ten bate van de leergang Theatermarketing 2.0 in opdracht van MarketingMonday en Bureau…

PARO heemskerk- huisstijl, website, beursstand
PARO Software & Engineering Versgeplukt heeft PARO volledig in een nieuw jasje gestoken. Na het ontwerp van een compleet nieuwe…