In opdracht van MarketingMonday maakte Versgeplukt een viertal concepten en visuele kernconcepten voor de leergang recreatie marketing 2.0.
Vergelijkbare berichten
Brigitte Kramer Styling
In opdracht van Brigitte Kramer heeft Versgeplukt een nieuw logo, huisstijl en een haar website gerealiseerd. Brigitte Kramer Styling Op…
van leeuwen vleesch – huisstijl, website, acties
Versgeplukt werkt ook voor de slager op de hoek! Nou ja… niet zo maar een slager. Als je bij van…
Prophia huisstijl en website
De vraag van Prophia aan Versgeplukt was het creëren van een nieuw logo en huisstijl dat strak, modern, vriendelijk en…
Nederlands Bureau voor Toerisme NBTC
Versgeplukt ontwikkelde het concept en beeldtaal voor de meerjarige, internationale kustcampagne voor het NBTC Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen….
Watersport campagne NBTC
Voor het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen (NBTC) heeft Versgeplukt (in samenwerking met i-knowhow) het concept en de realisatie…
PARO heemskerk- huisstijl, website, beursstand
PARO Software & Engineering Versgeplukt heeft PARO volledig in een nieuw jasje gestoken. Na het ontwerp van een compleet nieuwe…