Slijterij & Wijnhuis “Zeewijck” – Versgeplukt maakte voor het Whisky en Rum aan zee festival de huisstijl, logo en website.
www.whiskyenrumaanzee.nl
Vergelijkbare berichten
Watersport campagne NBTC
Voor het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen (NBTC) heeft Versgeplukt (in samenwerking met i-knowhow) het concept en de realisatie…
TimGroep – huistijl, brochure, website haarlem
Nieuwe website en brochure voor de Timgroep
Kunstconnectie marketing 2.0
In opdracht van MarketingMonday maakte Versgeplukt, voor verschillende cases uit de leergang Kunstconnectie marketing 2.0, diverse kernconcepten en creatieve doorvertalingen….
Oxxio – campagnes zakelijke markt
In opdracht van JPGdance een aantal concepten gerealiseerd voor Oxxio zakelijk. Banners, drukwerk, animatie en webdesign.
Leergang Limburg
Voor de leergang Limburg heeft Versgeplukt een aantal creatieve kernconcepten ontwikkeld voor diverse cases.
Bert van Vulpen makelaars en hypotheken
Voor Bert van Vulpen heeft Versgepukt een aantal campagnes ontwikkeld die inspelen op de actualiteiten. Maar ook de nieuwe aankoop…